Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Όταν η βιβλιοθήκη συναντά τους αναγνώστες




Συμπληρώστε τα κενά με το επίθετο πολύς, πολλή, πολύ ή το επίρρημα πολύ:
Σήμερα σηκώθηκα _______ πρωί. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ γιατί έκανε _______ ζέστη. Πήγα στο μπάνιο κι έριξα _______ νερό στο πρόσωπό μου.
Την ώρα που τρώγαμε το πρωινό μας, ο αδερφός μου είχε μια _______ καλή ιδέα. Μου πρότεινε να επισκεφτούμε τη βιβλιοθήκη της πόλης μας. Η βιβλιοθήκη είναι _______ μεγάλη και έχει ______ βιβλία.
Λίγο αργότερα πήραμε το λεωφορείο για να πάμε στη βιβλιοθήκη. Στο λεωφορείο υπήρχε _______ κόσμος και αργήσαμε να φτάσουμε, γιατί οι δρόμοι είχαν _______ κίνηση και το λεωφορείο έκανε _______ στάσεις.
Γυρίσαμε στο σπίτι αργά το απόγευμα. Η μητέρα μου μας έβαλε να φάμε, αλλά εγώ δεν ήθελα να φάω, γιατί δεν είχα _______ όρεξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου