Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Το νησί μου

Αγαπημένε μου Ματθαίε,
Με λένε Ευαγγελίνα ,είμαι 11 χρονών και πάω Πέμπτη τάξη στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Κω.
Το αγαπημένο μου χόμπι είναι να ακούω μουσική και το αγαπημένο μου άθλημα το βόλεϊ.
Το σχολείο μου είναι πολύ μεγάλο. Εξωτερικά είναι βαμμένο με ανοιχτό γαλάζιο και κίτρινο. 

Τα κάγκελα της αυλής είναι πράσινα. Η αυλή είναι σχετικά μεγάλη. Έχει γήπεδο ποδοσφαίρου, μπάσκετ και βόλεϊ. Το σχολείο έχει συνολικά 17 αίθουσες. Από αυτές οι 14 είναι αίθουσες διδασκαλίας. Οι άλλες είναι η αίθουσα των υπολογιστών, το γραφείο του διευθυντή και το γραφείο των δασκάλων.
Ζω στο όμορφο νησί της Κω που ανήκει στο νομό Δωδεκανήσου. 





Όταν έρθεις στην Κω αξίζει να επισκεφτείς τα χωριά της, κυρίως τη Ζιά (1) από την οποία φαίνεται όλο το νησί και την Κέφαλο(2), με τις ονειρεμένες παραλίες της(3). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει o πλάτανος του Ιπποκράτη(4) (5), το Ασκληπιείο(6)(7), το κάστρο τών Ιπποτών(8) και το λιμάνι.
Η Κως είναι ένα νησί της Ελλάδας, η οποία είναι μία μικρή χώρα με πολλά νησιά και πολλές πόλεις. Αν θες να πας σε μία πόλη ή σε ένα νησί σου προτείνω να πας: στα Γιάννενα (9),  στην Αθήνα(10), στην Ρόδο(11) και σε πολλά άλλα.
Σου εύχομαι από αυτά που διάβασες να μπορέσεις κάποτε να επισκεφτείς την Ελλάδα και ιδιαίτερα την Κω!
 Σε περιμένω με ανυπομονησία!

Φιλικά

Ευαγγελίνα

6 σχόλια: